Program
10:00-17:00, 13 czerwca 2019
Część I
AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE
Tożsamość kobiety jako fundament budowania świadomego wizerunku zawodowego.
- Sukces pełną piersią – jak skutecznie realizować cele zawodowe, sięgać wyżej i osiągać prawdziwy sukces i żyć w zgodzie ze samą SOBĄ – spojrzenie Kasi Sokołowskiej.
- Profesjonalizm, wizerunek i postrzeganie samej siebie – jako podstawa do nawiązywania i utrzymywania wieloletnich relacji biznesowych, czyli cechy kobiety biznesu.
- Jak zbudować autorytet oraz wykazać się potrzebnymi jak nigdy wcześniej kompetencjami: intuicją, siłą i odwagą, które są podstawami świadomego przywództwa?
- Turkusowe zarządzanie jako odpowiedź na rynek pracownika – dlaczego kultura organizacyjna staje się najsilniejszym argumentem budującym lojalność pracownika i jak wdrożyć w swojej pracy rozwiązania inspirowane turkusowymi organizacjami.

Kasia Sokołowska

Paulina Smaszcz-Kurzajewska
PRZERWA KAWOWA
Część II
WIZERUNEK I ZAUFANIE JAKO KAPITAŁ KOBIETY
Silna marka osobista. Jak konkurować wiarygodnością i zaufaniem w fejkowym świecie?
- Od powszechnego autolansu do świadomego i mądrego zarządzania wpływem na własne życie i ludzi, których spotykamy.
- Marka osobista jako efekt odpowiedzialnej komunikacji - 7 Złotych Zasad budowania wpływu w relacjach zawodowych silnych zaufaniem i świadome kreowanie doświadczeń i emocji, które wywołuje nasza marka osobista w otoczeniu biznesowym i prywatnym.
- Relacje oparte na zaufaniu – jak budować z partnerami biznesowymi długofalowe relacje bazujące na wzajemnych korzyściach typu win-win.
- Zaufanie jako kluczowy kapitał w czasie kryzysu – jak wykorzystać naszą reputację jako gwarant spójności i integralności biznesu w oczach kontrahentów oraz jak dzięki zaufaniu budować koalicje i szukać sprzymierzeńców w czasie kryzysu.
- Budowanie zaufania a ubiór. Jak odpowiedni strój może zmienić postrzeganie o danej osobie? Jak świadomie kreować swój wizerunek poprzez wygląd, strój i modę?
- Projektowanie własnego wizerunku od podstaw. Jak wzbudzać zaufanie wśród partnerów biznesowych wykorzystując modowe life-checki?

Joanna Malinowska-Parzydło

Sebastian Kotow

Anna Męczyńska
LUNCH I INTEGRACJA NETWORKINGOWA
Część III
DNA KOBIECEGO SUKCESU: ENERGIA I POCZUCIE WARTOŚCI
Świadome i mądre zarządzanie własną energią życiową.
- Fundusze norweskie dla przedsiębiorczych i innowacyjnych kobiet.
- Na ile sposób, w jaki funkcjonujemy wspiera, a na ile sabotuje naszą efektywność i jak świadome zarządzanie energią na poziomie fizycznym, emocjonalnym, mentalnym i duchowym przekłada się na efektywność biznesową?
- Typologia Kobiet pod względem zarządzania ich własną energią; zasady, które wspierają świadome zarządzanie własną energią życiową.
- Intuicja jako talent w biznesie – jak budować swój sukces w oparciu o pasję, wizję i zaufanie do swoich kompetencji. Przykład wykorzystania indywidualnych predyspozycji do realizacji zawodowego marzenia – KOSSMANN FASHION.
- Komunikacja oparta na wartościach – jak udzielać pracownikowi konstruktywnej informacji zwrotnej i prowadzić z nim otwarty dialog prowadzący do lepszej współpracy.

Monika Karwat- Bury

Małgorzata Czernecka

Iwona Kossmann
PRZERWA KAWOWA
Część IV
ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO
Zasady stosowania nowoczesnego leadershipu i naturalne atrybuty liderki.
- Wyznaczanie standardów w świecie biznesu – jak stać się świadomą liderką dzięki konsekwencji i autentyczności w podejmowanych działaniach.
- Praca lidera to nieustanny proces doskonalenia się – jak naturalnie wybierać ścieżki rozwoju i wyznaczać coraz bardziej śmiałe granice własnych możliwości.
- Biznes a trendy w modzie. Jak trendy w modzie wpływają na nasze życie prywatne i zawodowe, jak kształtować swój styl i pozostać unikatową w świecie powtarzalnych motywów?
- Być pewną siebie w biznesie. Jak budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości poprzez dopasowanie do siebie mody?

Marta Klepka

Łukasz Jemioł