Program
10:00-17:00, 13 czerwca 2019
Część I
AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE

Tożsamość kobiety jako fundament budowania świadomego wizerunku zawodowego.

  • Sukces pełną piersią – jak skutecznie realizować cele zawodowe, sięgać wyżej i osiągać prawdziwy sukces i żyć w zgodzie ze samą SOBĄ – spojrzenie Kasi Sokołowskiej.
  • Profesjonalizm, wizerunek i postrzeganie samej siebie – jako podstawa do nawiązywania i utrzymywania wieloletnich relacji biznesowych, czyli cechy kobiety biznesu. 
  • Jak zbudować autorytet oraz wykazać się potrzebnymi jak nigdy wcześniej kompetencjami: intuicją, siłą i odwagą, które są podstawami świadomego przywództwa?
  • Turkusowe zarządzanie jako odpowiedź na rynek pracownika – dlaczego kultura organizacyjna staje się najsilniejszym argumentem budującym lojalność  pracownika i jak wdrożyć w swojej pracy rozwiązania inspirowane turkusowymi organizacjami.

Kasia Sokołowska

Paulina Smaszcz-Kurzajewska

                                                                                 PRZERWA KAWOWA
Część II
WIZERUNEK I ZAUFANIE JAKO KAPITAŁ KOBIETY

Silna marka osobista. Jak konkurować wiarygodnością i zaufaniem w fejkowym świecie?

  • Od powszechnego autolansu do świadomego i mądrego zarządzania wpływem na własne życie i ludzi, których spotykamy.
  • Marka osobista jako efekt odpowiedzialnej komunikacji - 7 Złotych Zasad budowania wpływu w relacjach zawodowych silnych zaufaniem i świadome kreowanie doświadczeń i emocji, które wywołuje nasza marka osobista w otoczeniu biznesowym i prywatnym.
  • Relacje oparte na zaufaniu – jak budować z partnerami biznesowymi długofalowe relacje bazujące na wzajemnych korzyściach typu win-win.
  • Zaufanie jako kluczowy kapitał w czasie kryzysu – jak wykorzystać naszą reputację jako gwarant spójności i integralności biznesu w oczach kontrahentów oraz jak dzięki zaufaniu budować koalicje i szukać sprzymierzeńców w czasie kryzysu.
  • Budowanie zaufania a ubiór. Jak odpowiedni strój może zmienić postrzeganie o danej osobie? Jak świadomie kreować swój wizerunek poprzez wygląd, strój i modę?
  • Projektowanie własnego wizerunku od podstaw. Jak wzbudzać zaufanie wśród partnerów biznesowych wykorzystując modowe life-checki?

Joanna Malinowska-Parzydło

Sebastian Kotow

Anna Męczyńska

                                                              LUNCH I INTEGRACJA NETWORKINGOWA
Część III
DNA KOBIECEGO SUKCESU: ENERGIA I POCZUCIE WARTOŚCI

Świadome i mądre zarządzanie własną energią życiową.

  • Fundusze norweskie dla przedsiębiorczych i innowacyjnych kobiet.
  • Na ile sposób, w jaki funkcjonujemy wspiera, a na ile sabotuje naszą efektywność i jak świadome zarządzanie energią na poziomie fizycznym, emocjonalnym, mentalnym i duchowym przekłada się na efektywność biznesową?
  • Typologia Kobiet pod względem zarządzania ich własną energią; zasady, które wspierają świadome zarządzanie własną energią życiową.
  • Intuicja jako talent  w biznesie – jak budować swój sukces  w oparciu o pasję, wizję i zaufanie do swoich kompetencji. Przykład wykorzystania indywidualnych predyspozycji do realizacji zawodowego marzenia – KOSSMANN FASHION.
  • Komunikacja oparta na wartościach – jak udzielać pracownikowi konstruktywnej informacji zwrotnej i prowadzić z nim otwarty dialog prowadzący do lepszej współpracy.

Monika Karwat- Bury

Małgorzata Czernecka

Iwona Kossmann

                                                                                 PRZERWA KAWOWA
Część IV
ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO

Zasady stosowania nowoczesnego leadershipu i naturalne atrybuty liderki.

  • Wyznaczanie standardów w świecie biznesu – jak stać się świadomą liderką dzięki konsekwencji i autentyczności w podejmowanych działaniach.
  • Praca lidera to nieustanny proces doskonalenia się – jak naturalnie wybierać ścieżki rozwoju i wyznaczać coraz bardziej śmiałe granice własnych możliwości.
  • Biznes a trendy w modzie. Jak trendy w modzie wpływają na nasze życie prywatne i zawodowe, jak kształtować swój styl i pozostać unikatową w świecie powtarzalnych motywów? 
  • Być pewną siebie w biznesie. Jak budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości poprzez dopasowanie do siebie mody?

Marta Klepka

Łukasz Jemioł